Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X

wtorek, 12 maja 2015

Powód by oddychać

Rebecca Donovan jest amerykańską pisarką. Absolwentka Uniwersytetu Missouri w stanie Columbia. Mieszka w małym miasteczku w stanie Massachusetts. Tworzy poczytne powieści obyczajowe. Jej debiutem literackim była książka "Powód by oddychać", która stała się bestsellerem m.in. na listach "New York Times" oraz "USA Today". Książka, podobnie, jak dwie kolejne powieści z tej serii, stała się bestsellerem również poza granicami.
 A teraz o powyższej książce: Emma, zwykła nastoletnia dziewczyna, która skrywa nie małą tajemnicę. Stara się trzymać na uboczu. Twierdzi, że jest bezbarwna i nieinteresująca. Codziennie musi wracać do domu ciotki i wujka, gdzie nie jest pewne czy następnego dnia nie będzie musiała zakrywać siniaki bluzą. Jej tajemnicę zna tylko jedna osoba. I tak musi pozostać. Ale nie wszystko jest takie łatwe. Na zajęciach z dziennikarstwa dziewczyna poznaje Evana. Chłopak za nic w świecie nie chce przestać się nią interesować.  Jednak Emma nie może się z nim spotykać. To zabronione. A co jeśli ciotka się dowie?
Poruszająca historia o próbie normalnego życia za wszelką cenę… i o miłości, która pozwala w końcu zaczerpnąć powietrza.


Hey! I jak? Czytaliście? Ja nie mogę się doczekać kiedy tylko zacznę czytać kolejną!  Jak dla mnie:wspaniała! Nie mogłam się oderwać! A wy? Zastanawiacie się nad czytaniem? A może już przeczytaliście? Napiszcie koniecznie! :)
                                                                                                                   ~tonąca w marzeniach

4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji czytać tej książki, ale słyszałam dużo pozytywnych opinii :)

    subiektywnie-o-kulturze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie :) Na dzień dziecka będę buszować w księgarniach i już wiem czego szukać!

    ~Spokojna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam ale mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji przeczytać ale muszę to niedługo zrobić bo bardzo głośno o tej książce ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń