Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X

piątek, 9 września 2016

Top 5 postaci (Harry Potter)

  Dzień dobry!

  Jako iż jestem zapaloną potterhead, to nie mogło zabraknąć jakiegoś postu odnośnie tej serii :)
Wybór padł na moje top 5 postaci. Oczywiście to tylko moje zdanie. Pochwalcie się swoimi ulubieńcami w komentarzu ♥.
  Nie przedłużając, zaczynam :).

5. Tom Marvolo Riddle - Dlaczego? Nie wiem. Wydaje mi się, że młody Lord Voldemort posiadał piękną młodzieńczą werwę, której trochę brakowało przy jego późniejszych poczynaniach. A może dlatego, że po prostu kocham złe charaktery ♥.

4. Rubeus Hagrid - Tłumaczyć chyba nie muszę :) Kto nie lubił tego pół-olbrzyma ♥.

3. Remus Lupin - Tutaj kłania się moja miłość do starszego pokolenia w Harrym Potterze. Wydaje mi się, że mam tą słabość, ponieważ ukazano nam czarodziei z czasów Zakonu Feniksa jako ludzi, którzy poświęcili całe życie na walkę, a nie tylko młodzieńczy bunt, jak w przypadku Gwardii Dumbledora.
  Ale dlaczego tak bardzo kocham Remusa? Bo był jedynym odpowiedzialnym huncwotem :)

2. Luna Lovegood - I tu złamałam dwie główne cechy tej topki. Luna nie jest ani mężczyzną, ani nie pochodzi z starszego pokolenia. Ale cóż nie jestem pewna czy kocham Lunę, bo uwielbiam kapelusznika, czy odwrotnie :)

1.Syriusz Black - Muszę się do czegoś przyznać... Syriusz jest moim ulubieńcem głownie dlatego, że jest też moją pierwszą miłością. I niech pierwszy rzuci kamień, kto nigdy nie zakochał się w bohaterze książki :) Ale moje serduszko by pękło, gdybym dała tutaj filmowego Blacka, bo nienawidzę doboru tego aktora :( Wcale nie przez niego powstała moja nazwa ;)


 Pozdrawiam :*
Dziś trochę bardziej




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz