Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X

piątek, 31 lipca 2015

Drżenie

 
 Tytuł: Drżenie
 Autorka: Maggie Stiefvater
 Ilość stron: 459
 Narracja: Pierwszoosobowa



Zapada zmierzch, robi się coraz zimniej, chłopak staje się wilkiem, a ona...?

Miłość, przyjaźń, wielka samotność, okrucieństwo, poświęcenie i ból.

Kiedy zapada zmierzch i robi się coraz zimniej, niektórzy ludzie stają się wilkami. Grace odkrywa, że musi walczyć o wilkołaka Sama, którego pokochała. Zagrażają mu myśliwi i mróz, który może sprawić, że Sam nigdy nie odzyska ludzkiej postaci.*

Książka wywarła na mnie pozytywne wrażenie, nie jest jednak najlepszą ani najgorszą jaką czytałam. Jest taka... przeciętna. Autorka miała świetny pomysł - zrobić wroga z temperatury. Przed tym nie da się uciec.
Czytałam kiedyś od tej autorki "Wyścig Śmierci" i nawet go nie dokończyłam, bo mi się nie podobał. Jednak Drżenie to zupełnie inna historia! Pewnie się dziwicie, czemu nie ma ode mnie nigdy negatywnych recenzji - odpowiedź jest prosta - złych książek nie kończę i przez to uważam, że nie mogę się wypowiedzieć, skoro książki nie skończyłam, prawda?
Ale wracając do książki... Nie mogę się już doczekać aż sięgne po drugi tom, który niestety jest wypożyczony i muszę czekać.



 Pozdrawiam, Spokojna
*opis z odrwotu książki


"Ona była przeszłością, teraźniejszością, przyszłością. Chciałem jej odpowiedzieć, ale nie mogłem. Rozpadłem się na kawałki."





1 komentarz: