Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X

piątek, 31 lipca 2015

Sasha



Witam, dopiero dziś z dniem 31 lipca, idealnie na koniec miesiąca zawitałam tutaj i pragnę się wam 
przedstawić. Nazywam się Alexandra Ingrid, w skrócie Sasha. 
Pochodzę z małego miasteczko w woj. Opolskim, konkretniej z Krapkowic.

Interesuję się rzecz jasna blogowaniem, jak i zarówno literatura i poezją. Również oglądam hobbystycznie anime, nie jest to nic wielkiego, tylko parę tytułów.
Postaram się z czasem zamieszczać przy okazji jako wypełniacz do całości moje króciutkie wiersze.

Skoro napisałam, że interesuję się blogowaniem to pochwalę się również swoim blogiem, gdyż może niektórzy z was zainteresowali się moją osobą c: 

~klik~

Z racji, iż postaram się zamieszczać tu jak najczęściej recenzję chcę określić głównie czytane przez siebie gatunki [choć jestem otwarta na wszelakie propozycje, to jednak coś tam preferuję]:

*dreszczowce
*kryminały
*fantastyczne

Bardzo często w czytanych przeze mnie książkach będą się pojawiać różne nietypowe postacie np. wampiry, demony i anioły, gdyż jest to coś co najzwyczajniej w świecie lubię.

Na koniec mam coś dla was. 
Jeżeli chcielibyście przeczytać recenzję książki w moim wykonaniu napiszcie pod tym postem jaka to ma być książka, a ja w jak najszybszym czasie postaram się z nią zapoznać. 

~Pozdrawiam, Sasha.~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz