Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X

środa, 2 września 2015

Rok szkolny

Cześć! Jak wszyscy dobrze wiedzą zaczął się rok szkolny- a co za tym idzie? Mniej czasu na czytanie, a mój czas jest dodatkowo uszczuplony ze względu na kółka zainteresowań, lektury, wolontariat i robienie dodatkowych zadań, bo chcę się dostać do wymarzonego liceum, a jestem w 3 gimnazjum. Myślę, że będzie dobrze jeśli uda mi się napisać 2 recenzje na miesiąc - to będzie dla mnie dosyć spore osiągniecie, jednak myślę, że dam radę pisać chociaż 1 jedną na miesiąc. Blog jednak nie pozostanie zostawiony -co to, to nie!

Co sobotę coś się ukażę - posty planowałam dwa tygodnie temu, po zalotnym TAGu każdy kolejny był zaplanowany. Będą to różne rzeczy, nie tylko TAGi. Na razie mam ostatni zaplanowany post zostanie opublikowany 3 października, ale to nie będzie koniec, ponieważ będę planowała dalsze posty - jak tylko będę mieć jakiś pomysł. Recenzje nigdy nie będą planowane. 

Nie zapominajmy, że nie jestem tu sama. chociaż rok szkolny zaczął się też dla adminki Sashy, to nie znaczy, że nie będzie mi pomagać. Obie będziemy dodawały posty, gdy tylko będziemy mogły :) 

Jeśli chodzi o kontakt - jestem dostępna cały czas pod e-mailem malgorztaka00@amorki.pl - wyjątkiem jest 9, 10, 11 września, bo nie ma mnie w mieście.

To wszystko, jeśli macie jakieś pytania, spostrzeżenia, pomysły to zapraszam do pisania komentarzy/maili. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz