Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X

sobota, 3 października 2015

7 grzechów głównych - TAG książkowy [Seven Deadly Sins Book TAG]


Chciwość
Najtańsza i najdroższa książka na twojej półce

Moją najtańszą książką jest w pewnością Gildia Magów - 8zł [wersja kieszonkowa + zakup w Biedronce] i Ostrze Tyschalle'a - 5zł [Biedronka]. Jeśli chodzi o najdroższą to już idę do mojej półki sprawdzić ceny okładkowe - zazwyczaj w takich cenach kupuję. Najdroższą - według okładki - są Rywalki 38zł i pamiętam, że Prawie dobra wróżka (nie ma ceny okładkowej) kosztowała mnie coś około 40zł, tak samo jak Wyścig Śmierci
---------------------------------------------------------------------------------------------
Gniew
Autor, którego kochasz, ale również nienawidzisz

A może być autorka? Jeśli tak, to jest to Suzan Collins - kocham ją za napisanie wspaniałej trylogii, nienawidzę za uśmiercenie Finnicka -__-
Jest jeszcze Stephanie Meyer, którą uwielbiam za Zmierzch i przede wszystkim Intruza. Nienawidzę za sprzedanie się - np. przewodnik po sadze Zmierzch [pic na kasę] i za to, że już nic nie pisze. 
A jeśli mam wybrać autora - nie autorkę- to uwielbiam Josha Marsdena, za cudowną serię Jutro, a nie nienawidzę za to, że nie ma litości nad bohaterami.

Autor jest bogiem powieści i perfidnie tą władzę wykorzystuje
------------------------------------------------------------------------------------------
Lenistwo
Książka, którą zaniedbałaś przez lenistwo

Nie sądziłam, że kiedykolwiek tu napiszę o Ostrzu Tyshalle'a, a jednak piszę i to dwa razy w jednym tagu. Oprócz tego zaniedbałam Krzyżaków >.< Ale to było też przez słabą wolę (dzień przed ogłoszeniem, że mamy czytać Krzyżaków kupilam sobie ksiazkę).
-----------------------------------------------------------------------------------------
Nieczystość
Cechy, które uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera

Poczucie humoru - to pierwsza cecha jaka przychodzi mi na myśl. Jeszcze sarkazm, to zawsze wzbudza u mnie sympatię do bohatera. Jeszcze waleczność i romantyczność - oczywiście mówię o mężczyznach :3 
----------------------------------------------------------------------------------------
Obżarstwo
Książka, którą możesz czytać ciągle, bez wstydu

Mały Książę
-------------------------------------------------------------------------------------
Pycha
Książka, o której mówisz, gdy chcesz zabrzmieć, jak inteligentny czytelnik

O wielu książkach, bo dużo czytam. Ale chyba w takich chwilach nawijam o Małym Księciu. Zazwyczaj jednak wystarczy powiedzieć "dużo czytam" i już masz uznanie w oczach wielu osób. Nie wiem czy to dobrze - doceniają, że czytasz-czy źle -bo tyle osób nie czyta, że osoby, które czytają są poważane. 
--------------------------------------------------------------------------------
 Zazdrość
Książki, które najbardziej chciałabyś dostać jako prezent

Naprawdę mogę powiedzieć, jakie książki chcę dostać? Jak fajnie ^^. Może ktoś z moich znajomych to zobaczy i coś mi kupi przy jakiejś okazji? Ale do rzeczy! Strasznie mi się podoba taki opasły tom poezji Sheakspire'a w bibliotece szkolnej, wygląda jak pozłacany. Szkoła go dostała i nie wiem czy da się go kupić, ale on mi się tak podoba, a ja uwielbiam twórczość Sheakspire'a! A tam jest Makbet, którego jeszcze nie czytałam. A z takich realniejszych to chciałabym dostać Klucz Cathy -wydanie angielskie, bo w polsce nie wyszło. Okey, to też nie było realne. To może Pocałunek Łowcy? Mam na niego chrapkę od paru miesięcy - dla porównania na Drżenie polowałam parę lat.


Dawno już nie było TAGu, a ponieważ ten mi wpadł w oko, to go zrobiłam :) Myślę, że należy do przyjemniejszych.

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz