Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X

piątek, 14 sierpnia 2015

Miłość na kołku tom 3 i 4

Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą: recenzje z serii miłość na kołku są dodawane parami, by nie robić niepotrzebnego spamu. 

Tytuł: Wampiry wolą szatynki
Autorka: Kerrelyn Sparks
Ilość stron: 328
Narracja: trzecioosobowa
Seria: Miłość na kołku
Ocena: 8/10

-Przestraszysz się, jeśli pocałuję cię jeszcze raz? Boisz się, że stracę kontrolę? - Jej rumieniec pociemniał.
-Nie. - W oczach miała strach.
Prawda uderzyła go boleśnie. Obawiała się, że sama straci kontrolę. 
Ich spojrzenia spotkały się na elektryzującą chwilę, zanim Emma się odwróciła. 
-Nie powinniśmy.
-Wiem - Przyciągnął ją. To błąd i drogo a niego zapłacą. A jednak pragnął tego. Pragnął jej.
-Emma- szepnął i rozchylił wargami jej usta.
Książka tym razem opowiada o losach Angusa McKaya - na którego czekałam, bo pokochałam go już od pierwszej części - i Emmy Wallace (jak Braveheart). Opowieść według schematu z 1 i 2 części, a jednak się nie nudzi! Nie wiem jak to możliwe, ale po prostu nie mam tych książek dość. Tom z pewnością dorównuje pierwszemu, stąd ta sama ocena la obu tych tomów. Książka lekka i przyjemna, bardzo szybko się ją czyta.


Tytuł: Wampir z sąsiedztwa
Ilość stron: 392
Narracja: Trzecioosobowa
Seria: Miłość na kołku
Ocena: 4/10

Dekapitacja może okazać się skuteczna, ale istnieje wiele innych sposobów, żeby mnie zabić -uśmiechnął się cierpko- Zrobię listę, jeśli tak bardzo chcesz je poznać. Mogłaby się przydać gdybym kiedykolwiek zapomniał o twoich urodzinach. 
Ocenę strasznie dałam niską, bo przez książkę praktycznie przebrnęłam, a nie przeczytałam z przyjemnością. Zdecydowanie najgorsza z całej serii, chociaż było coś nowego -wilkołak. Ale tylko przez -ja wiem? - 10 stron? Co według mnie jest dużym minusem. A Jean-Luc jest głeboki jak kałuża.

Postanowiłam zrobić sobie przerwę od Miłości na kołku i przeczytać dwa następne tomy Drżenia i -jeśli uda mi się zacząć przed rozpoczęciem roku szkolnego- Anne Karenine.



Pozdrawiam, Spokojna

2 komentarze:

  1. Wiesz co? Zaciekawiły mnie te książki. Muszę je kiedyś przeczytać. Całuję <3

    OdpowiedzUsuń