Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X

sobota, 29 sierpnia 2015

Chory TAG książkowy - Sick book TAG!

TAGu nie znalazłam a żadnym polskim blogu - może nie umiem szukać? -w każdym razie postanowiłam go zrobić. Tłumaczenie jest moje własne, może zawierać błędy. Zapraszam wszystkich ciekawych :)

1. Cukrzyca
Książka za słodka, jak prawdziwe słodycze

Pisałam to już w TAGu Celebryckim przy okazji Iana, jest to książka Poza Czasem Alexandry Monir. Wszystkie romantyczne momenty są takie słodkie, że mimowolnie się uśmiechałam. 


2. Ospa Wietrzna
Książka, którą czytałeś/aś, ale nigdy więcej po nią nie sięgniesz

Ojejku, takich książek -niestety- bardzo dużo, nawet wszystkich nie pamiętam. Może Wyścig Śmierci? Trylogia Czarnego Maga? Nie potrafię wybrać jednego tytułu.


3. Grypa
Zaraźliwa książka, która rozprzestrzenia się jak wirus

Jak Poślubić Wampira MilioneraDrżenie, Intruz- tyle z ostatnio czytanych książek, reszty nie pamiętam


4. The Cycle
Książka, którą czytasz co miesiąc/rok/często

Żadnej książki nie czytam dwa razy


5. Bezsenność
Książka, która przetrzymała Cię całą noc

I znowu pytanie, które miałam w innym TAGu... Córka Samuraja


6. Amnesia
[UWAGA! Prawdopodobnie źle przetłumaczyłam] Książka, którą zapomniałam i nie wywarła na mnie silnego wrażenia

Gwiazd naszych wina - pierwszy tytuł, o którym pomyślałam. Oczywiście książek jest więcej, ale ta jest najbardziej znana.

7. Astma
Książka, która zaparła ci dech

Intruz, Intruz, Intruz! Moja ulubiona książka, która bezsprzecznie zaprała mi dech w piersiach


8. Niedożywienie
Książka, której brakowało refleksji/ Nie dała do myślenia?
 Chociaż po odpowiedzi nothing happened wnioskuję, że może chodzić o akcję - książka w której nic się nie działo? Jeśli wiecie, to pomóżcie

Nie wiem co odpowiedzieć, więc zostawiam to pytanie


9. Choroba lokomocyjna
Książka, która zabrała cię w podróż w czasie i przestrzeni

Mogę tutaj wyrożnić trzy takie tytuły: Córka Samuraja, Poza Czasem, Małgosia kontra Małgosia
Ale jeśli chodzi o podróż w przestrzeń to Prawie dobra wróżka


To by było na tyle :) Dziękuję za uwagę, jeśli pomyliłam się w tłumaczeniu to proszę o wyrozumiałość, w końcu każdy człowiek popełnia błędy. 
Skąd wzięłam TAG? A no stąd
Nominuję:

Pozdrawiam, Spokojna

5 komentarzy:

  1. Super tag :D i Intruz aww <3 Zdecydowanie zapiera dech
    Zapraszam do mnie
    http://niedziekiwoleksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jasne, już wchodzę na twojego bloga ;)

      Usuń
  2. Standardowa moja rybko-obsesja trwa :D
    "Gwiazd naszych wina" przeczytam, kiedy będę miała okazję, ale nie nastawiam się zbytnio na coś idealnego - poza tym oglądałam film, więc wiem, co się wydarzy.
    Ojej, dzięki za nominację :* Nazwa mojego bloga to "truskawkowy blog książkowy", ale tak też może być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybko-obsesja - nieszkodliwa do pierwszej śniętej rybki :P
      Przepraszam, na przyszłość postara się pamiętać ;)

      Usuń
  3. ciekawy tag
    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń