Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X X

środa, 5 sierpnia 2015

Miłość na kołku tom 1 i 2

Cześć wszystkim! Dziś trochę nietypowo, bo jest to wspólna recenzja dwóch książek. Zrobiłam tak, ponieważ zamierzam przeczytać wszystkie tomy Miłości na kołku, a 16 recenzji z jednej serii według mnie podchodzi pod spam, więc wszystkie tomy serii będą miały recenzję parami.


Tytuł: Jak poślubić wampira milionera
Autorka: Kerrelyn Sparks
Ilość stron: 336
Narracja: Trzecioosobowa
Ocena: 8/10
Posłuchaj, żaden
wampir nie zrobił tyle dla ochrony ludzkości, ile ty.
- Jasne, i teraz jesteśmy najniewinniejszymi demonami na Ziemi. Super. Dzwoń do papieża,
czekam na beatyfikację.


 

 Tytuł: Wampiry w wielkim mieście
Autorka: Kerrelyn Sparks
Ilość stron: 352
Narracja: Trzecioosobowa
Ocena: 7/10
Święty Cyceliuszu, przy takim biuście każdy miłośnik twarzy przerzuci się na piersi. Dzięki ci Boże za aparaty z zoomem. (...)
Zwrócił uwagę, jak wąska spódniczka opina jej pośladki. 
O święty Dupeuszu.





Książki są przepełnione poczuciem humoru i mało powieści potrafi mnie rozśmieszyć tak, że śmieję się na głos - a oba te tomy to zrobiły. Książki są lekkie, przyjemne, zabawne, nie zawierają rozległych opisów, co według mnie jest dużym plusem i nie brakuje miłosnych scen. Mało kiedy aż tak podobają mi się książki z widzenia trzeciej osoby. Dopóki nie przeczytałam Jak poślubić wampira milionera i Wampirów w wielkim mieście jedyne książki w narracji trzecioosobowej, które mi się spodobały to O psie który jeździł koleją -w podstawówce  i Córka Samuraja [Recenzja tutaj]. 
Dlaczego zatem wystawiłam pierwszemu tomowi 8/10? A więc nie podobały mi się sceny łóżkowe, nie lubię gdy są nadmiernie opisywane, zwykle wtedy to pomijam, lub czytam dialogi jeśli się pojawiają. Wolę, by ,,scenki" były pomijane tak jak to robiła np. Stephanie Meyer, każdy wiedział co robili, ale opisu nie było, zazwyczaj kończył się wtedy rozdział. Ocena też jest niższa z powodu wielu części serii na które trzeba wydać majątek -chyba, że są w bibliotece. Drugi tom ma jeszcze niższą ocenę, bo 7/10, z tych samych powodów z których zaniżoną ocenę ma Jak poślubić wampira milionera, ale ocenę ma niższą od tamtej, ponieważ była gorsza. Pierwszy tom był według mnie ciekawszy. 

A wy czytaliście? Jeśli tak, to jaka jest wasza opinia? Co myślicie o takich podwójnych recenzjach?

Przypominam o poszukiwaniach adminów i pozdrawiam, Spokojna

1 komentarz:

  1. nominuję Cię do LBA :) więcej informacji znajdziesz w tym poście:
    http://almaeness.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń